Stomatologia estetyczna – wybielanie zębów Zabrze

Marzysz o pięknym uśmiechu? Zapraszamy na wybielanie zębów do gabinetu w Zabrzu

Wybielanie zębów to część stomatologii estetycznej. Wiele ludzi marzy o śnieżnobiałych zębach. Nic dziwnego – biały uśmiech podnosi atrakcyjność i pewność siebie. Mało kto ma naturalnie idealnie białe zęby, do tego z upływem lat pojawiają się przebarwienia. Nie bez winy są również nasze przyzwyczajenia – picie kawy, herbaty oraz palenie papierów bardzo niekorzystnie wpływają na kolor naszych zębów. Z tym problemem mierzy się wielu z nas. Jedną z przyczyn przebarwień na zębach mogą być także niektóre leki. Wybielanie zębów u stomatologa to lepsza decyzja niż samodzielne próby stosowania różnych, niekoniecznie sprawdzonych środków wybielających zęby. Wiele z nich przyczynia się do zniszczenia szkliwa i erozji zęba. Jeśli chcesz mieć śnieżnobiały uśmiech – odwiedź nasz gabinet, dopasujemy najlepszą metodę wybielania.

Stomatologia estetyczna i Digital Smile Design – zapraszamy do Zabrza

W naszym gabinecie mamy zupełnie innowacyjne podejście do stomatologii estetycznej – efekt możesz zobaczyć już przed wykonaniem licówek. Zaprojektujemy Twój uśmiech –

wybielanie zębów zabrze

z użyciem fotografii portretowej oraz nowoczesnej technologii. To rozwiązanie gwarantuje, że efekt końcowy będzie najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb.

Nie wiesz czy to opcja dla Ciebie? Pozwól nam rozwiać swoje wątpliwości.

Stomatologia estetyczna – o wybielaniu

Wybielanie zębów w gabinecie jest najbardziej rozsądnym rozwiązaniem. Przebarwienia na zębach mają również swoje przyczyny stomatologiczne – dzieje się tak przy zębach po leczeniu kanałowym.

Zabieg wybielania staje się coraz bardziej popularny, ale ma również swoje przeciwskazania. Należą do nich m.in – zbyt młody wiek (poniżej 16 roku życia), ciąża, alergia na preparaty wybielające, choroby dziąseł i przyzębia czy obecność próchnicy.

Na konsultację w kwestii wybielania zębów zapraszamy do naszego gabinetu w Zabrzu. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się poniżej.

Daj sobie szansę na piękny uśmiech.

Wybielanie zębów Zabrze – zapraszamy!

Umów wizytę online wypełniając formularz

Lub zadzwoń

Tel: 730 604 602